Bu Blogda Ara

22 Mart 2009 Pazar

Marketman EN'ler...

2007 Aralığında sanal âlemle buluşan marketman bir yılı doldurdu ve kendi çapında yoluna devam ediyor. 2007 Aralık’ta doğmasına rağmen Mart 2008’de google-analytics kaydını gerçekleştirdiğim marketmanın geçtiğimiz bir yıl içerisinde en çok okunan yazılarını, en çok hangi aramalarla erişildiğini, en çok hangi illerden ziyaretçisi olduğunu kısacası “en”lerini paylaşmak istedim.

En Çok Okunan İlk 5 Yazı:

1-Doğan Görünümlü Şahin’in Gücü: Gerçekten çok hoş geri dönüşler almıştım. Keyifle yazdığım yazıların başlarında yer alır.

2- Logoların Evrimi: İnsanoğlu her zaman meraklıdır. Günümüzde sürekli iç içe olduğumuz markaların logolarının nereden nereye geldiği ve logo değişimlerinin nedenleri ilgi görmüş anlaşılan.

3- Veri tabanlı Pazarlama ve İnsan Kaynakları: Halen iddia ediyorum, çok iyi ikili olabilirler.

4- Sosyal Sınıf ve Pazarlama: Literatür ağırlıklı yazım ilk göz ağrılarımdandır.

5- Bu işte bir Niş var: Sanal âlemde birkaç farklı yerde daha yer aldığı düşünüldüğünde zirvenin gizli lideri olabilir.

Gerçekten her yazımı büyük bir keyif içerisinde yazıyorum. Ancak bu listede gözlerim “İ.İ.B.F ve Bolluk Paradoksu” ile “Issız Adam ve A.R.O.G.” yazılarını aramadı değil. Keza biri en çok okunanlarda 25., birisi 28.

Arama Motorlarından Aranılarak Erişilen İlk 5 Arama:

1- Yeşil Pazarlama: Küresel ısınmaya olan ilgi bizim küçük Dünyamızdan da az çok anlaşılıyor.

2- Marketman: Sadık ziyaretçiler sağ olsun. :)

3- Levent Soygür: Levent Bey’in hayranları bir hayli çok anlaşılan.

4- Veri Tabanlı Pazarlama: Gerçekten etkili, faydalı ve gerekli.

5- Amaca Yönelik Pazarlama: Sosyal sorumluluğu kar hedefinden sapmayarak da gerçekleştirebileceğimizi kanıtlıyor.

En Çok Erişim Sağlanan İlk 5 Şehir

1- İstanbul (uzak ara birinci)

2-Eskişehir

3-Ankara

4- Adana

5-İzmir

Seneye güncel istatistiklerle buluşmak üzere… :) Ziyaretlerini eksik etmeyen; olumlu olumsuz tüm eleştirilerini açık yüreklilikle paylaşan herkese teşekkürler.

Hiç yorum yok: