Bu Blogda Ara

27 Nisan 2010 Salı

EN Markalarım...

Günlük hayatta onlarca hatta belki bazen yüzlerce marka ile çeşitli şekillerde iletişime geçiyoruz ve deneyimler yaşıyoruz. Kimi zaman çok tatmin olduğumuz deneyimler yaşamakla birlikte kimi zamanda sinir sistemimizi alt üst eden deneyimlere şahit olabiliyoruz. Özellikle bir pazarlama bloğu yazarı olarak uç sınırlarda yaşanan marka deneyimlerimi zaman zaman paylaşıyorum. Gerek çok mutlu olduğumda gerekse de çok sinirli olduğumda yazmaya doyamıyorum. Çünkü yaşadığım deneyimi çok net biçinde karşıma da aktarabilirsem, çok faydacı bir iş yapmış olacağıma inanıyorum. Bu düşüncem kapsamında yeni bir uygulamaya karar verdim. Deneyimlerimi aylık bazda kısaca kategorilendirerek sizlerle paylaşacağım bu uygulamamın başlıklarını, anlamları ile birlikte aşağıda paylaştım. Nisan ayı sonuçlarımı da Mayıs ayı başında buradan paylaşacağım.

En faydalı MARKAM: Özellikle marjinal boyutta değerlendirildiğinde bana en yüksek faydayı sağlamış olan markayı ifade ediyor. Sık sık deneyim yaşadım ve/veya yaşayacağım demek ki...

En mutlu MARKAM: Yüzümü en çok güldüren markayı ifade ediyor.

En sadık MARKAM: Vazgeçemediğim markayı ifade ediyor.

En yeni MARKAM: İlk kez deneyim yaşadığım ve bu deneyimden memnun olduğum markayı ifade ediyor.

En hayal kırıklığı MARKAM: Beklentimle veya algımdaki yeriyle kıyasladığımda beni şaşırtan markayı ifade ediyor.

Bir daha tövbe MARKAM: Skandal denilecek derecede kötü bir deneyim yaşadığım markayı ifade ediyor. Bu markayla bir daha deneyim yaşamamaya tövbe ediyorum.

Doğal olarak bazı aylar belli başlıkların boş olabileceği gibi, bazı aylarda da birkaç markalı başlıkların olması muhtemel. Veya yeni başlıkların... Her ayın sonunda yayınlayacağım bu deneyimlerimi yıllık bazda da değerlendireceğim tabii ki. Umarım yorum sekmesi aracılığıyla sizde bu uygulamama katılır ve birbirimizle paylaştığımız deneyimlerimiz sayesinde daha da doğru marka tercihlerine yöneliriz.

Hiç yorum yok: