Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2008 Salı

Yeni Logo ile Yola Devam...

Aralık 2007'de blogsfere giren marketman-onair, yeni logosuyla pazarlama dünyası içerisindeki macerasına kaldığı yerden devam ediyor.

Bilindiği ve önceki bazı yazılarımda da üstünde durduğum gibi "kimlik" olayı çok önemli. Nasıl ki insanların kendilerini ifade ettikleri ve diğerlerinden ayrıldıkları isimleri ve imzaları varsa, kurumların ve markalarında kuşkusuz bir kimliği ve imzası olması lazım. Bu bağlamda Marketman'da geçen bu 7-8 aylık süreçte artık özgün bir logoya ihtiyaç duydu. Yine nasıl ki başlarda insanlar imza niyetine parmak izlerini kullanırken bugün kendilerine özgü imzaları varsa, Marketman'de ilk aylarını parmak iziyle geçirdi ama şimdi şık, çağdaş, genç ve farklı bir imzası var.

Bu logoyu tasarlayan egrafiker'e de sonsuz teşekkürler. Mayıs 2008 sonunda açılan www.egrafiker.com tecrübeli grafikerlerden oluşan genç bir internet sitesi. Kendileriyle iletişime geçtiğim ilk andan itibaren büyük bir anlayış ve özverili çalışmalarıyla hem ne kadar profesyonel olduklarını hem de ileride çok daha başarılı olacaklarının sinyalini verdiler. Şimdiden kısa sürede çok ciddi referansları var zaten. 2009 yılında İngilizce, Rusça, Çince ve Almanca dilleriyle de hizmet vermeye başlayacak olan egrafiker, koyduğu hedefler ve vizyonunun büyüklüğü ile de hem şuan bulunduğu hem de ileride edineceği konumuyla ilgili önemli ipuçları veriyor. Marketman olarak egrafiker'in ilk müşterilerinden biri olmaktan ve egrafiker ile çalışmaktan dolayı çok mutluyum. İleride çeşitli banner hizmetlerinden(özellikle flash banner) tekrar yararlanacağıma eminim.

Sizlerinde beğeneceğine inandığım yeni logo ile birlikte kaldığımız yerden devam...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Yiğit pazarlama konusunda yazarak kendine bir logo yapman çok iyi oldu! Gayette başarılı buldum ben. Tebrik ediyorum hem seni hem de tasarımcı arkadaşları.

y'~'t dedi ki...

Çok teşekkürler Onur. Beğenmene sevindim.

PeLiN dedi ki...

tebrik ediyorum, hayranlıkla izliyorum ve kendime örnek alıyorum:)

y'~'t dedi ki...

Teşekkürler Pelin, gurulandırdın beni. Seninde yeni girdiğin blogsferde farklılığını ve kaliteni göstereceğine eminim.